Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-29@08:59:58 GMT

سری 5 خودرو ب‌ام‌و

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۴۵۶۷۲

سری 5 خودرو ب‌ام‌و



آیا بی‌صبرانه منتظر این هستید که بدانید چه خودروهایی در اکتبر ۲۰۲۳ با عنوان پیشروترین خودروها رونمایی شده است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، می‌توانید در ادامه برخی از مهم‌ترین مدل‌های بیرون آمده، از خودروهای سوپراسپرت‌ تا سوپرمینی‌، خودروهای الکتریکی تا V12 و همچنین خودروهای هیبریدی را بررسی کنید.

واضح است که در چند سال اخیر تغییرات زیادی در تولید خودروها ایجاد شده و تولید خودروهای برقی اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به تولید خودروهای برقی پیامدهای پیش‌بینی نشده‌ای دارد. برای مثال اکنون سازندگان خودرو در حال پیشبرد احتراق به نقطه اوج خود هستند، پیش از اینکه این فن‌آوری با آمدن خودروهای کاملا برقی برای همیشه از بین برود. خبر خوب این است که سازندگان خودرو به طور کامل از تولید مدل‌های که ما می‌شناسیم، دوست داریم و با آن‌ها خاطره داریم، دست نکشیده‌اند و هنوز هم می‌توانیم منتظر سری‌های جدید آن‌ها باشیم.

سری 5 خودرو ب‌ام‌و

افراد زیادی منتظر نسل هشتم بی‌ام‌و premium saloon بودند و حالا این خودرو تنها با یک نوع pure-ICE در بریتانیا ارائه می‌شود و باید گفت که این برند در حال سرعت بخشیدن به برقی کردن خود است. مدل پایه بنزینی 520i دارای قدرت اسب بخار ۲۰۵ و گشتاور ۲۳۶ پوند فوت است و تا اواسط سال ۲۰۲۴ دو مدل هیبریدی پلاگین۱ با باتری قدرتمندتر نیز عرضه خواهند شد. یک خودرو i5 تمام الکتریکی نیز برای اولین بار با سیستم M60 xDrive فوق العاده با قدرت ۵۹۳ اسب بخار و ۶۰۵ گشتاور پوند فوت در دسترس خواهد بود.

خودرو بی‌ام‌و سری 5

خودرو بی‌ام‌و I7 M70

بی‌ام‌و i7 M70 قدرتمندترین خودروی الکتریکی این برند تا به امروز است. این خودرو پیشرانه‌ای دو موتوره دارد که قدرت اسب بخار ۶۵۰ و گشتاور ۸۱۱ پوند فوت را به هر چهار چرخ می‌فرستد. قدرت این خودرو می‌تواند لیموزین ۲.۷ تنی را از ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت در ۳.۷ ثانیه و به حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت برساند. قیمت این خودروها از ۱۶۱.۹۶۳ پوند شروع می‌شود.

خودرو بی‌ام‌و I7 M70

Fisker Ocean

خودرو Fisker Ocean محصول یک شرکت آمریکایی است که روی خودروهای برقی تمرکز دارد و پس از مدت‌ها انتظار، به بازار آمده است. این خودرو فناوری‌های جدیدی از جمله سقف خورشیدی را با خود به همراه می‌آورد و گفته می‌شود که توانایی سالانه ۱۵۰۰ مایل برد اضافه (معادل حدود ۲۵۰۰ کیلومتر) را دارد. باتری برقی این خودرو ۱۱۳ کیلووات ساعتی است که با هر بار شارژ آن می‌تواند تا مسافت ۴۴۰ مایل را طی کند.

خودرو Fisker Ocean

هیوندای Ioniq N5

اولین و جدیدترین خودرو نوع N و سرعت بالای هچ الکتریکی هیوندای با فناوری‌های جدیدش همه را شگفت‌زده کرده است. این خودرو دارای دو موتور با قدرتی تا ۶۴۱ اسب بخار و می‌تواند با رسیدن به سرعت ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت تنها در ۳.۴ ثانیه، خودرو بی‌ام‌و مدل M3 را به‌راحتی شکست دهد. این خودرو با قابلیت تغییر دنده می‌تواند رانندگان را به‌خوبی سرگرم کند! صدای موتور این خودرو صدای جت‌های جنگنده را شبیه‌سازی می‌کند. با صدایی که از بلندگوها طنین انداز میشود گویی خودرو با سرعت ۸۰۰۰ دور در دقیقه در حال حرکت است!

هیوندای Kona EV

نسل دوم هیوندای Kona ،۱۴۵ میلی‌متر افزایش طولی داشته است و اکنون فضای داخلی و فضای صندوق عقب را مناسب‌تر کرده است. خودروهای ابتدایی این مدل دارای یک باتری ۴۸.۴ کیلووات ساعتی هستند که برای مسافت ۲۳۴ مایل بین هر دو شارژ مناسب است، در حالی که مدل‌های دوربرد دارای باتری‌های بزرگتر ۶۴.۸ کیلووات ساعتی هستند که ۳۱۹ مایل کارکرد دارند. قیمت خودروها از ۳۴.۹۹۵ پوند شروع می‌شود.

هیوندای Kona EV

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۴۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)



موضوع و محور نمایشگاه خودرویی پکن 2024، خودروهای مدرن عصر جدید است.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، بسیاری از خودروسازی های جدید چین معتقدند که در این دوران خودروهای چینی، بازارهای جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

چین در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و یکی از پیشروترین کشورها در تولید باتری خودروهای برقی است.

سیاستمداران آمریکایی ورود خودروهای ارزان برقی به کشور خود را تهدیدی برای صنایع و امنیت ملی می‌دانند و چین را به غرق کردن بازار با محصولات سبز  تولید شده از سوبسید دولتی متهم می‌کنند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیب فناوری و تجمل در نمایشگاه خودرویی پکن (+عکس) رنو کوئید، الکتریکی جدید و ارزان به بازار می آید (+عکس) بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!