Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیراندازی در خیابان رازی زاهدان منجر به کشته شدن شدن حداقل ۲ تن و زخمی شدن چند ده نفر شد.

به گزارش شفقنا، ظهر امروز تعدادی از افراد مسلح ناشناس به کلانتری 16 زاهدان حمله کردند که بر اساس اخبار اولیه تعدادی از عابرین و ماموران مجروح شدند.

به دنبال این حمله شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن صدور اطلاعیه، مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

بر اساس این گزارش، افرادی به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند که به گفته یک منبع آگاه در این عملیات، تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری مجروح شده و به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان از مردم خواسته شده ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محل‌های تجمعی خودداری شود.

شورای تامین از مردم سیستان و بلوچستان تقاضا کرده است، به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۰۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان

ابوالفضل مهدیار گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی استان اخذ شده است که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بيش از قيمت مصوب ابلاغی اتحاديه و تنظيم قرارداد خارج از سامانه است. 

وی گفت: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می شود نمی توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

مهدیار خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد