Web Analytics Made Easy - Statcounter



روزنامه جمهوری‌اسلامی در یادداشت امروز خود به مسئولان هشدار داد که تصور نکنند با فروکش کردن اعتراضات، نارضایتی‌ها تمام شده است بلکه مانند خاکستری زیر آتش است که با جرقه کوچک شعله‌ور می‌شود.

روزنامه جمهوری‌اسلامی نوشت: نکته مهمی که در حاشیه حوادث اخیر باید مورد توجه عمیق مسئولین قرار گیرد اینست که این حوادث نشان دادند مردم مطالباتی دارند که به عملکرد کارگزاران نظام و کشور به ویژه در مسائل اقتصادی، معیشتی و حقوق شهروندی مربوط می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهمی که در حاشیه حوادث اخیر باید مورد توجه عمیق مسئولین قرار گیرد اینست که این حوادث نشان دادند مردم مطالباتی دارند که به عملکرد کارگزاران نظام و کشور به ویژه در مسائل اقتصادی، معیشتی و حقوق شهروندی مربوط می‌شوند. تبعیض‌ها و عدم انطباق گفتارها با عملکردها موجب سلب اعتماد مردم از مسئولین شده است.

با فروکش کردن تظاهرات و اغتشاشات، نباید مسئولین تصور کنند نارضایتی‌ها پایان یافته و دیگر خبری نیست. شرایط کنونی همچون آتش زیر خاکستر است که با جرقه کوچک دیگری باز هم شعله‌ور خواهد شد. بنابراین، هرچه زودتر باید عوامل نارضایتی‌ها ریشه‌کن شوند که اگر چنین شود، مردم همچون گذشته در همه حال پشتوانه نظام خواهند بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۰۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!