Web Analytics Made Easy - Statcounter



آفتاب نیوز نوشت: اخیرا خبری مبنی بر تعرض یک مامور به دختری در استان سیستان و بلوچستان به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است.

براساس گزارش منابع خبری؛ همچنین اظهاراتی به نقل از مولوی عبدالغفار نقشبندی، امام جمعه راسک در این خصوص منتشر شده است که وی با تایید خبر تجاوز به این دختر خواستار مجازات هرچه سریعتر عامل این تعرض شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار این خبر، تجمعی در چابهار برگزار شد و گفته شده که تظاهرکنندگان دیروز ساختمان فرمانداری، کیوسک راهنمایی و رانندگی و دو بانک را در شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان آتش زدند.

هنوز مسئولان به این ادعاها واکنشی نشان نداده اند.

***

بیانیه مولوی عبدالحمید پیرامون قضیۀ اخیر در چابهار

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، در پی جریان اخیر چابهار مبنی بر «تجاوز» مأمور پلیس به دختری در این شهرستان، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور بیانیه‌ای خواستار «رسیدگی ویژه و فوق‌العاده» به این موضوع و «شفاف‌سازی» و «اجرای عدالت» در این‌خصوص شدند.


متن بیانیۀ بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جریان اخیری که در منطقۀ چابهار پیش آمد و موضوع تجاوز مأمور پلیس به دختر نوجوانی مطرح است، سبب التهاب و نگرانی عمومی در جامعه و تحریک غیرت مردم شده است.

درخواست علما و عموم مردم از دستگاه قضایی و مسئولان ذیربط آن است که این جریان و همچنین موضوع قتل مظلومانۀ خواهری که چند ماه قبل در منطقۀ چابهار اتفاق افتاده است را بی‌طرفانه و با مدنظر قراردادن حقیقت و واقعیت، به‌صورت ویژه و فوق‌العاده و در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار دهند و در این‌زمینه شفاف‌سازی کنند تا دغدغۀ مردم مبنی بر احتمال کتمان واقعیت برطرف شده و مجرم هرچه‌ سریعتر به‌صورت عادلانه مجازات شود، زیرا اجرای عدالت سبب تسکین غیرت مردم می‌شود.

شایان ذکر است از طرف دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان نیز تحقیقات و پیگیری‌ها در خصوص موضوع مذکور با دقت و اهتمام خاصی ادامه دارد.

از مردم شریف استان مخصوصا از جوانان عزیز نیز انتظار داریم که با حفظ هوشیاری، به مسئولان قضایی فرصت رسیدگی به این قضیه و شفاف‌سازی و ابهام‌زدایی در این‌خصوص را بدهند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه

حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد گفت: یک روز به آقای رحمانی فضلی گفتم ما که افزایش قیمت بنزین را تصویب کرده‌ایم، سران سه قوه هم امضا کرده‌اند منتها زمانش دیگر با شما، چون ما هر زمانی می‌گوییم شما می‌گویید مناسب نیست، خودتان بروید هر شب جمعه‌ای که می‌توانید و مناسب است، در این هفته یا هفته‌های آینده اجرا کنید، منتها ظرف سه، چهار هفته آینده این کار انجام شود، دیگر هم لازم نیست زمان آن را با من چک کنید، خودتان بروید و اجرا کنید.

به گزارش جماران؛ وی افزود: صبح که بیدار شدم نماز صبح بخوانم دیدم زیرنویس کرده که بنزین دیشب گران شده است. برای من عجیب نبود، چون اختیار داده بودم به شورای امنیت کشور. برایم این عجیب بود که چرا شب به من نگفتند. پس اینکه من می‌گویم صبح متوجه شدم، راست و دقیق است. 

دیگر خبرها

  • توضیحات جدید روحانی درباره ماجرای افزایش قیمت بنزین و وقایع آبان 1398
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • افشاگری حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه
  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • ماجرای نامه دختر رضاخان به امام خمینی (س) + عکس
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار