Web Analytics Made Easy - Statcounter



ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی بارسلونا، گفت که تابستان سال بعد برای برگرداندن لئو مسی با مشکل مالی مواجه نخواهند بود.

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی در تابستان سال گذشته از بارسلونا به پی اس جی پیوست و قراردادش دو ساله است. مسی به هیچ عنوان قصد جدایی از بارسا را نداشت ولی پس از اینکه باشگاه کاتالان اعلام کرد که توانایی مالی برای تمدید با او را ندارد، در نهایت چاره ای جز جدایی نداشت و راهی پی اس جی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه اکیپ، بر خلاف آنچه قبلا ادعا شده بود، در قرارداد مسی بند تمدید یک ساله وجود ندارد و قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری تمام خواهد شد ولی در پی اس جی به این اطمینان رسیده اند که به او پیشنهادی رسمی برای تمدید تا سال 2024 ارائه دهند. این در حالی است که باشگاه بارسلونا نیز در تلاش است لیونل مسی را برای بازگشت راضی کند. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اخیرا در چند نوبت صراحتا گفت که به مسی احساس دِین می کند و می خواهد فصل بعد او را برگرداند.

ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی بارسا، در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت مسی به رادیو کاتالونیا گفت:« مسی اگر بخواهد برگردد، انتقالش رایگان خواهد بود و این کار را بسیار راحت می کند. ما مطمئنا با مشکل مالی برای جذب او مواجه نخواهیم بود. البته همه چیز به تصمیم خود مسی و نیز کادر فنی ما بستگی دارد.»

رومرو ادامه داد:« ما ساختار باشگاه را کاملا تغییر دادیم. در نقل و انتقالات بازیکنانی بزرگ را با دستمزدی پایین خریدیم. حالا بارسا فقط متشکل از بازیکنان آینده‌دار نیست و بازیکنانی در سطح اول جهانی برای ما بازی می کنند. ما بارسا را ​​نجات دادیم، اما از نظر مالی هنوز در سلامت کامل نیستیم و ریاضت و سختگیری بیشتری لازم است. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بارسا در طول پنج سال از لحاظ اقتصادی به شرایط باثبات خواهد رسید.»


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته پانزده نفر از بازیکنان بارسا برای حضور در ‏تیم‌های ملی کشورهایشان این تیم را ترک کرده بودند و با پایان فیفا دی، برخی از آنها با ‏آسیب‌دیدگی به کاتالونیا برگشتند. ‏

با اینحال هیچکدام از ملی‌پوشان بارسا با مصدومیت جدی مواجه نیستند و همه ‏ملی‌پوشان برای بازی روز شنبه مقابل لاس پالماس در اختیار ژاوی خواهند بود. با اینحال ‏روزنامه اسپورت می‌گوید سرمربی بارسا احتمالا برای جلوگیری از خستگی بیش از حد به ‏برخی از ستاره‌های ملی‌پوش خود استراحت خواهد داد. ‏

پانزده بازیکن ملی‌پوش بارسا که در این فیفا دی در تیمهای ملی‌شان حضور داشتند ‏عبارتند از: پائو کوبارسی و لامینه یامال (اسپانیا)، مارک آندره تراشتگن و ایلکای گوندوگان ‌‏(آلمان)، ژول کنده (فرانسه)، رافینیا (برزیل)، ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو (پرتغال)، ‏رونالد آرائوخو (اروگوئه)، روبرت لواندوفسکی (لهستان)، میکائیل فایه (سنگال)، ژاومه ‏کوئلار (بولیوی)، فرمین لوپز (زیر 21 سال اسپانیا)، هکتور فورت و مارک گویو (زیر 19 سال ‏اسپانیا).‏

مهم‌ترین نگرانی بارسا از دیشب خبرهایی بود که درباره مصدوم شدن روبرت ‏لواندوفسکی منتشر می‌شد ولی اسپورت می‌گوید او هیچ مشکل جدی‌ای ندارد و فردا ‏پنج‌شنبه در تمرین بارسا شرکت خواهد کرد. لواندوفسکی در بازی تیم ملی لهستان ‏مقابل ولز از ناحیه ران پای چپ آسیب دیده بود ولی آسیب‌دیدگی او جزئی است. ‏

دیگر خبرها

  • ژاوی: لواندوفسکی ذاتاً یک رهبر است/ تِراِشتگن مشکلی ندارد
  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • آتش بس کافی نیست؛ اسرائیل باید برگردد
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی