Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه پرسپولیس به شکایت یک شخص حقیقی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس و بنا بر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، حکم صادر شده علیه باشگاه پرسپولیس بر اساس شکایت فرد حقیقی بوده است و این فرد در مقام نماینده حقوقی هیچ شرکتی نیست.

حتی دادگاه بدوی، بر همین اساس قرار رد دعوا را صادر کرد ولی مشکل از آن‌جا پیش آمد که ابلاغ دادگاه تجدیدنظر با تغییر و تحولات مدیریتی در ادوار گذشته مقارن شد و به همین جهت مسوولان حقوقی وقت باشگاه دیر در جریان موضوع قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب اقدام بعد از مدت قانونی انجام شد که در نهایت منجر به صدور حکم شد در حالی که پرونده وارد بررسی ماهوی نشد.

این پرونده از سوی تیم حقوقی کاملا بررسی شده است و واقعا ادعای مطرح شده علیه باشگاه درست نیست.

حسین دوام در این باره تصریح کرد؛ با توجه به تاکید مدیریت، اقدامات لازم در راستای ظرفیت‌های قانونی در جهت حفظ منافع بیت‌المال و حقوق مردم برای به جریان افتادن دوباره پرونده در حال انجام است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 60 میلیون جریمه شد

با شکایت باشگاه ذوب آهن، پرسپولیس جریمه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دعوی باشگاه ذوب آهن به طرفیت تیم پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته انضباطی در خصوص تخلف شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی در تاریخ 9 اسفند ماه 1402، پس از بررسی از سوی این کمیته مشخص شد که تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و به استناد ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به مبلغ 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • پرسپولیس 60 میلیون جریمه شد
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی