Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@07:52:21 GMT

سردار آزمون دو دستگی در تیم ملی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۹۶۱۷۰

سردار آزمون دو دستگی در تیم ملی را رد کرد



مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی تاکید کرد که اعضای تیم ملی یک خانواده هستند.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران که دیروز(سه‌شنبه) توانست تک گل شاگردان کی‌روش را مقابل سنگال به ثمر برساند با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی دو دستگی در تیم ملی را رد کرد و اعلام کرد اعضای تیم مانند یک خانواده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام که در صفحه‌ شخصی‌اش منتشر کرده بود، عنوان کرد:

" با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می‌دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول این‌که قسم می‌خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده و هم نوشتنش و هم حذف کردنش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. اجباری در کار نبوده و هر کسی چیزی غیر از این گفته یا نوشته به دنبال سوء استفاده بوده و واقعیت ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی که مطالب تخیلی نوشتند که برای نوشتن استوری بین ما دو دستگی شده، در حالی‌که اصلا کسی نمی‌دانست من می‌خواهم استوری بگذارم.

کسانی که این دروغ‌ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه درست کنند را به خدا واگذار می‌کنم. یک جلسه به خاطر مصدومیت جزیی با صلاح کادرفنی تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده‌ام. ضمنا باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم، چون این‌ کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شد و از جانب بعضی کاربران، اهانت‌هایی به بازیکنان تیم ملی شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و اشتباه از من بود. در این خصوص خودم را مقصر می‌دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادرفنی که باعث شدم نظم و آرامش تیم ملی به هم بخورد شرمنده‌ام. خداراشکر نتایج خیلی خوبی در برابر دو تیم از بهترین تیم‌های دنیا گرفتیم و همگی به دور از تمام حاشیه‌ها، برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم."

آزمون هم‌چنین نوشت‌ همه بازیکنان برای دلخوشی‌ تک تک مردم با جان و دل در جام جهانی از جان مایه خواهند گذاشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی