Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-20@10:28:34 GMT

رونالدو آتش بیار معرکه شد+عکس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۹۵۳۵۵

رونالدو آتش بیار معرکه شد+عکس



کاپیتان تیم ملی پرتغال بار دیگر دست به اقدامی جنجالی زد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال پرتغال با کاپیتانی کریستیانو رونالدو شب گذشته در رقابت های لیگ ملت های اروپا مقابل اسپانیا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از رقابت ها خداحافظی کرد.

در حاشیه این بازی رونالدو بار دیگر آتش بیار معرکه شد و دوباره دست به اقدامی جنجالی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرستاره پرتغالی بار دیگر بازوبند کاپیتانی را از دستش درآورد و به زمین پرتاب کرد.

رونالدو پیش از این در مسابقات یورو 2020 هم بعد از حذف شدنشان این اقدام را انجام داده بود و از سوی هواداران و رسانه های پرتغال به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

تکرار این حرکت غیرورزشی از سوی ابرستاره منچستر یونایتد خشم هواداران پرتغال را به همراه داشت و به شدت از او به خاطر توهین به بازوبند کشورشان انتقاد کردند.

اسپانیا با این برد ارزشمند در کنار ایتالیا، هلند و کرواسی به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های شدید آبی در کاتالونیا

محدودیت‌های آب در کاتالونیای اسپانیا، علاوه بر شهروندان به گردشگران این شهر نیز اعمال شده است زیرا هتل‌های این شهر بیش از حد میانگین پیشنهادی شهرداری مصرف آب دارند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، دولت کاتالونیا ضمن اشاره به بروز خشکسالی در شمال شرقی کاتالونیای اسپانیا، در نظر دارد در صورت محدود نشدن مصرف داخلی، محدودیت‌های آبی را برای گردشگران در خشک‌ترین نقاط این منطقه اعمال کند.

به گفته مقامات، در صورتی که شهرداری نتواند مصرف آب خانگی ساکنان را برای سه‌ماه متوالی تحت شرایط اضطراری خشکسالی فعلی برای کاتالونیا کمتر از حد تعیین شده نگه دارد، محدودیت ۱۰۰ لیتر در روز برای هر گردشگر در هتل‌ها اعمال خواهد شد. آن‌ها خاطرنشان کردند که گردشگری حدود ۱۲ درصد از اقتصاد اسپانیا را تشکیل می‌دهد، اما فشار فزاینده‌ای از سوی گروه‌های حافظ آب برای محدود کردن استفاده گردشگران از آب در طول خشکسالی وجود دارد.

آژانس آب کاتالونیا اعلام کرد که هر یک از ساکنان بارسلونا، دومین شهر بزرگ اسپانیا و پایتخت منطقه‌ای آن، روزانه ۱۶۰ لیتر آب برای مصرف و شست‌شو استفاده می‌کنند که کمتر از حد مجاز ۲۰۰ لیتری فعلی است و متوسط آب مصرفی گردشگران این شهر حدود ۱۶۳ لیتر در روز تخمین زده شده، اما این رقم برای هتل‌های لوکس به بیش از ۲۴۰ لیتر می‌رسد.

لغو محدودیت‌های آبی برای استخرهای شنا

استخرهای شنا به‌عنوان پناهگاه‌های آب‌وهوایی برای فرار شهروندان از گرما، از محدودیت‌های آبی اعمال‌شده در امان خواهند بود و دولت کاتالونیا محدودیت‌هایی مربوط به این بخش را کاهش داده است. بنابراین می‌توان یک استخر خصوصی را در شرایط خشکسالی شدید پر کرد.

دولت منطقه همچنین طبق درخواست که صاحبان هتل‌ها تغییراتی در محدودیت‌های خشکسالی خود ایجاد کرد تا امکان استفاده خصوصی از تأسیسات نمک‌زدایی را فراهم کند.

کاتالونیا بار سنگین خشکسالی ناشی از تغییرات اقلیمی را متحمل شده که بخش‌هایی از جنوب اسپانیا را نیز تحت تأثیر قرار داده است. البته بهار مرطوب امسال به بهبود وضعیت کمک کرده و مخازن بارسلونا و مناطق اطراف آن که ۱۵ درصد از ظرفیت خود آب داشت، اکنون تا ۱۸ درصد پر شده است.

با این وجود کاتالونیا محدودیت‌های خود را تحت شرایط اضطراری آب برای مبارزه با خشکسالی تاریخی منطقه حفظ کرده است که این محدودیت‌ها شامل کاهش متوسط مصرف آب تا ۸۰ درصد برای آبیاری محصولات کشاورزی، ۵۰ درصد برای دام‌ها و ۲۵ درصد برای صنعت می‌شود.

کد خبر 746087

دیگر خبرها

  • هزینه سفر به مادرید اسپانیا چقدر است؟
  • اعمال محدودیت‌های شدید آبی در کاتالونیا
  • کریستیانو رونالدو نبود؛ النصر برنده شد
  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو