Web Analytics Made Easy - Statcounter



گوگل به اشتباه یا عمد از فرانسه و برزیل به عنوان فینالیست های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ به گزارش RMC Sports، روز دوشنبه بسیاری از کاربران اینترنت، نتیجه ای که در رویداد های مربوط به استادیوم لوسیل (استادیوم میزبان فینال جام جهانی) را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند؛ بر اساس چیزی که در گوگل ثبت شده بود، در تاریخ ۱۸ دسامبر (روز برگزاری فینال جام جهانی؛ ۲۷ آذر) دیدار فینال جام جهانی میان برزیل و فرانسه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که ثبت این نتیجه یک اشتباه از سوی گوگل بوده و یا تنها یک پیش بینی به حساب می آید.

اگر پیش بینی گوگل به واقعیت تبدیل شود و این دو تیم به فینال برسند، یا فرانسه به سومین قهرمانی اش می رسد و یا برزیل قهرمانی ششم را کسب خواهد کرد. گوگل تا این لحظه به این اتفاق واکنش نشان نداده است؛ با این حال این نتیجه فعلا از صفحه رویداد های استادیوم لوسیل پاک شده و دیگر نمی توانید آن را مشاهده کنید. فرانسه در جام جهانی با تیم های تونس، استرالیا و دانمارک هم گروه است و برزیل هم در مرحله گروهی با تیم های صربستان، سوئیس و کامرون مصاف خواهد داشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عجیب دیوید تیلور مقابل حریفی گمنام

دیوید تیلور کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا که بار‌ها حسن یزدانی را در مسابقات مختلف شکست داده، امروز در مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا مقابل حریفی گمنام شکست خورد تا یک شگفتی بزرگ رخ دهد.

تیلور با توجه به اینکه سال گذشته قهرمان جهان شده، فقط در فینال مسابقات انتخابی این وزن شرکت کرد، اما مقابل آرون بروکس گمنام شکست خورد.

در حالى که به نظر می‌رسید تیلور کار راحتی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجیب و دور از انتظارى رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد.  

تیلور باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، اما حالا بروکس فقط یک گام تا ملی پوش شدن فاصله دارد.

روز گذشته هم جردن بارون و جیدن کاکس دو اسطوره کشتی آمریکا در مسابقات انتخابی شکست خوردند و حذف شدند و در صورت حذف تیلور از المپیک، شگفتی کشتی آمریکا تکمیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس
  • شکست عجیب دیوید تیلور مقابل حریفی گمنام